نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 09:43

حمایت مدیریت شهری از 2 هزار و 800 مرکز فرهنگی اصفهان در سال گذشته

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از بهترین اقدامات انجام شده در سال گذشته مساعدت به مساجد و مراکز فرهنگی بود، گفت: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ مرکز فرهنگی مورد حمایت قرار گرفته‌اند در حالی که در گذشته فعالیت مربوط به کمک به مساجد و مراکز فرهنگی محدود و نزدیک به صفر شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و قرآن اظهار داشت: روزهای ابتدایی سال با سفرهای نوروزی و تلاش و کوشش مجموعه مدیریت شهری هم‌زمان بود و در این راستا تلاش شد زمینه اسکان و حضور هموطنان فراهم شود که این اتفاق افتاد و شاهد بودیم نوروز خوبی رقم خورد و زمینه حضور بانشاط مردم فراهم شد. 

وی افزود: تقارن عید با ماه رمضان به محدودیت‌ها اضافه می‌کرد و پیشنهادمان این بود از تجربیات امسال برای سال‌های آینده استفاده شود تا برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. 

نورصالحی با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز عنوان کرد: بیش از ۳٠٠ برنامه فرهنگی و مختلف متناسب با ایام نوروز برگزار شد که امیدواریم رویدادهای مناسب در سال جاری نیز به خوبی ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به بیانات رهبر انقلاب در شروع سال با تأکید بر اینکه امیدواریم توصیه‌های رهبر انقلاب در خصوص مهار تورم و رشد تولید عملا مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اگر قرار است تورم به‌صورت جدی مهار شود و سختی‌های سال قبل که معیشت اقشار ضعیف را سخت کرد در سال جاری وجود نداشته باشد، باید برنامه‌ریزی صحیح و مشخص انجام داد و اقدامات هدف‌گذاری شده به مردم اعلام شود که در این راستا مدیریت شهری نیز به نوبه خود در این زمینه تلاش می‌کند زیرا همه بخش‌ها و آحاد مردم مسؤولیت‌هایی برعهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه حجاب قانونی و شرعی است، تأکید کرد: ممکن است تعدادی انگشت‌شمار به این شیوه نباشند که بنا به قول رهبر انقلاب اگر بدانند پشت این اقدامات چه نقشه‌هایی قرار دارد این کار را انجام نمی‌دهند. 

نورصالحی با بیان اینکه یکی از بهترین اقدامات انجام شده در سال گذشته مساعدت به مساجد و مراکز فرهنگی بود، گفت: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ مرکز فرهنگی مورد حمایت قرار گرفته‌اند در حالی که در گذشته فعالیت مربوط به کمک به مساجد و مراکز فرهنگی محدود و نزدیک به صفر شده بود، اما در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات خوبی صورت گرفته و قرار است به نحو مطلوب‌تری ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به جاری شدن زاینده‌رود در ایام نوروز ادامه داد: از مجموعه افرادی که جریان آب زاینده‌رود را پیگیری کردند و باعث شدند سال جدید برای مردم خوشایند باشد تشکر می‌کنیم و امید است در سال ۱۴٠۲ جریان پایدار را داشته باشیم و مدیریت شهری از کمک در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137042

مهمترین اخبار ایران و جهان: