نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 20:33

۵ ملک مازاد آموزش و پرورش استان سمنان فروخته شد

سمنان- اداره حقوقی و املاک اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پنج ملک از مجموعه این اداره کل در بخش املاک مازاد و طرح مولد سازی به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فراتی بعد از ظهر پنجشنبه در نشستی با خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان، ضمن بیان اینکه در سال گذشته و سال ۱۴۰۰ پنج ملک از مجموعه این اداره کل در بخش املاک مازاد و طرح مولد سازی به فروش رسید، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ و در طرح املاک مازاد آموزش و پرورش استان ۱۱ ملک پیشنهاد شد که دو ملک در نهایت فروخته شد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در قالب طرح مولدسازی سه ملک مازاد آموزش و پرورش استان سمنان در نهایت به فروش رسید، تاکید کرد: در مجموع یک هزار و ۲۷۰ ملک مازاد آموزش و پرورش استان در راستای اجرای طرح مولدسازی شناسایی شده است.

رئیس اداره حقوقی و املاک اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آمادگی برای برای اجرای طرح مولدسازی در مجموعه این اداره کل وجود دارد، گفت: ۷۵۲ ملک از مجموع یک هزار و ۲۷۰ ملک مازاد آموزش و پرورش استان دارای سند مالکیت است.

فراتی با بیان اینکه بقیه املاک در سند مالکیت دچار اشکالاتی است، افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات اسناد مالکیت این املاک مازاد را به زودی برطرف کنیم چرا که اعتقاد داریم مولدسازی موجب ایجاد ارزش افزوده و افزایش سرمایه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146186

مهمترین اخبار ایران و جهان: