نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 16:00

نبود درمانگاه شبانه‌روزی در نیر مردم را رنج می‌دهد

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: نبود درمانگاه شبانه‌روزی در نیر و عدم ارائه خدمات درمانگاهی، مردم این شهرستان‌ را رنج می‌دهد.

شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نخستین درمانگاه شبانه‌روزی هلال احمر در آینده‌ای نزدیک در شعبه این جمعیت راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با مساعدت‌هایی که در حوزه هلال احمر کشور، استان و زحمات مدیریت شهرستان اتفاق افتاده به زودی شاهد افتتاح درمانگاه هلال احمر در شهر نیر خواهیم بود که یک قدم ارزشمند و ماندگار در حوزه خدمات درمانی است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: این درمانگاه که به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد داشت دارای پزشک، پرستار، ماما، سونوگرافی، دندان‌پزشک و حتی در برخی روزهای هفته دارای پزشک متخصص خواهد بود که با تعرفه دولتی به مردم شهرستان نیر ارائه خدمات خواهد کرد.

محمدی با بیان اینکه دولت سیزدهم در شهرستان نیر خدمت به مردم را یکی از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده است، افزود: مسئولان نظام در ارگان‌های مختلف خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و رویکرد دولت در خدمت به مردم، حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به نیاز اساسی مردم شهرستان نیر به ایجاد خدمات درمانگاهی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان مدت‌ها است که از نبود درمانگاه شبانه‌روزی در رنج به سر می‌برند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: درمانگاه در محل ساختمان اداره شعبه هلال احمر نیر قرار خواهد گرفت که به زودی با کسب مجوزهای لازم آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: با دریافت مجوزهای لازم از علوم پزشکی و تجهیز درمانگاه، به زودی شاهد بهره‌برداری از این درمانگاه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نیر اظهار امیدواری کرد؛ با آغاز به کار این درمانگاه مشکلات مردم در زمینه کمبود پزشک و خدمات پزشکی در شهرستان نیر مرتفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159886

مهمترین اخبار ایران و جهان: