نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 19:47

۴۲ دستگاه تلفن همراه قاچاق در شاهرود کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ تلفن همراه بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشف ۴۲ دستگاه تلفن همراه در ایست و بازرسی شهید نوری خبر داد و بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری محور مشهد به تهران به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور یک کارتن حاوی ۴۲ دستگاه تلفن همراه قاچاق از نوع آیفون و نوکیا، که مالک آنها نیز در اتوبوس مذکور حضور نداشت و راننده خودرو از قاچاق بودن آن اظهار بی اطلاعی می‌کرد را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تلفن‌های کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پرونده در این خصوص تشکیل و همراه با کشفیات تحویل مرجع قضائی شد.

کریمی افزود: که رانندگان خودروهای عمومی نسبت به جا به جایی محموله و بسته‌های مشکوک باید دقت و هوشیاری کامل را داشته باشند و از پذیرش چنین محموله‌هایی جدا خودداری کنند و موارد مشابه را سریعاً از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1121586

مهمترین اخبار ایران و جهان: