نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 09:39

هلال احمر کرمانشاه زائران بازی دراز را اسکان می‌دهد

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی مسیر مراسم سالروز عملیات بازی دراز، گفت: هلال احمر کرمانشاه زائران بازی دراز را اسکان می‌دهد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملیات بازی دراز نماد مقاومت و پایداری مردم ایران در مقابل رژیم بعث است، اظهار کرد: وظیفه همه ما است تا در تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و دلاورمردانی که جان در گرو خاک و وطن خود گذاشتند تلاش کرده و جوانان و آیندگان را نسبت به این رشادت‌ها آگاه کنیم.

وی از پوشش امدادی و میزبانی جمعیت هلال احمر استان در طول مسیر از ورودی‌های استان تا شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر در طول مدت حضور زواری که از اقصا نقاط کشور که در این منطقه حضور پیدا می‌کنند از شهرستان کنگاور با تقویت توان امدادی به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات امدادی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اسکان زائران در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، دالاهو و سرپل ذهاب را جزو وظایف اصلی این جمعیت دانست و گفت: در ایام حضور زائران با هماهنگی سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌ها اماکنی از قبل تعیین شده که با محوریت هلال احمر اسکان میهمانان انجام خواهد شد.

محمدی با تاکید بر حضور کامل نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در این مدت از حضور اعضای جوانان با برپایی ایستگاه‌های سلامت و ایجاد فضای دوستدار کودک برای استفاده کودکانی که همراه خانواده‌ها حضور پیدا خواهند کرد خبر داد و بیان کرد: خدماتی همچون ارائه آموزش‌های امدادی، پوشش امدادی مسیر راهپیمایی توسط تیم‌های سحاب و استقرار خیمه نماز از دیگر اقدامات این جمعیت اعلام کرد.

وی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته هلال احمر خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های این هفته کلنگ زنی پروژه‌های امدادی، برگزاری همایش استانی با حضور اعضا و داوطلبان، اجرای مانورهای مختلف، اعزام کاروان‌های سلامت و نیکوکاری به مناطق کم برخوردار و دیگر فعالیت‌های متنوع است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1168742

مهمترین اخبار ایران و جهان: