نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:13

ساخت پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در خان ببین گلستان آغاز شد

رامیان- با حضور معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در خان ببین گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر خان ببین در شرق استان گلستان با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان و معاونان بنیاد مسکن کشور مهندس و نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس آغاز شد.

پروژه ۸۰ واحدی خان ببین در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع در ۲۰ بلوک و در مدت دو سال اجرایی خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای فاز اول این پروژه شامل ۴۰ واحد، قریب به ۳۰ میلیارد تومان است.

استاندار گلستان در آئین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به چالش تأمین زمین در استان‌های شمالی طی اقدامی جهادی ۱۰۰ درصد زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در روستاها و زمین مورد نیاز دو سال اول مسکن شهری تأمین شد.

علی محمد زنگانه افزود: با تأمین زمین سرعت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در گلستان چه به صورت سالانه و چه در مجموع ۴ ساله افزایش می‌یابد.

وی گفت: در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن رتبه گلستان از ۳۳ به ۱۳ ارتقا یافته است و تلاش می کنیم سطح تسهیلات افزایش و پرداخت پلکانی بازپرداخت تسهیلات اجرایی شود.

زنگانه ادامه داد: در حال حاضر اجرای دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی حمایتی در دست انجام بوده و تفاهم نامه دو هزار واحد دیگر هم منعقد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171786

مهمترین اخبار ایران و جهان: