نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 15:51

اعلام مناطق پرخطر بارندگی در لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان مناطق پرخطر بارندگی در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، اظهار داشت: در اولین اقدام این ستاد با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل و با توجه به مصوبات تمامی اقدامات و تمهیدات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: دیروز تا پاسی از شب با توجه به شدت بارش پیش‌بینی شده در بعضی از نقاط استان مانند پلدختر و دورود حضور پیدا کردیم و از نزدیک اقدامات انجام شده و تجهیزات در اختیار بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: نقاط پرخطری که نیاز به امکانات و ماشین‌آلات دارند با هماهنگی مدیریت بحران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تجهیز شدند تا در صورت بروز احتمالی حادثه آمادگی کامل را داشته باشیم.

دالوند با اشاره به مخاطرات این سامانه در مناطق سپیددشت و دهستان‌های «کشور»، «تنگ‌هفت»، رودخانه‌ها و جنوب خرم‌آباد، افزود: هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی این بارندگی انجام شده و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی مرخصی‌ها و مأموریت‌های خود را طی این دو روز لغو کرده تا در مواقع ضروری با آمادگی بهتر در محل حضور پیدا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143186

مهمترین اخبار ایران و جهان: