نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 12:14

ضیافت افطاری ویژه ایتام در جنوب تهران برپا شد

ضیافت افطاری ویژه ایتام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، به همت خیران و گروه های جهادی شامگاه پنجشنبه در جنوب تهران برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، ضیافت افطاری ویژه ایتام به همت خیران و گروه های جهادی شامگاه پنجشنبه در جنوب تهران برپا شد.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی در این مراسم اظهار کرد: ضیافت افطاری ویژه ایتام، زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها به همت نیکوکاران این مرکز در مناطق محروم سراسر کشور برپا شده است. 

وی با بیان اینکه ۴۵۰ هزار نفر تحت پوشش این خیریه هستند، گفت: در تمام شب های ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری برای مددجویان برپا می شود که در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) این مراسم به طور ویژه و منسجم همراه با برنامه های متنوع برگزار شد.

چوپانی با اشاره به اهدای 8 هزار سری جهیزیه در سال گذشته، افزود: در سال جاری سعی داریم به همت خیران میزان جهیزیه ها را افزایش دهیم و اولین سری جهیزیه امسال در سالروز ولادت امام رضا(ع) به زوجین نیازمند اهدا خواهد شد.

یوسف‌ مقدمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ تهران نیز در این مراسم ضمن آمادگی و حمایت شهرداری منطقه از مجموعه‌های نیکوکاری و امدادرسان به نیازمندان گفت: شهرداری یک نهاد خدمات رسان در حوزه اجتماعی است و به همین جهت ما تلاش می کنیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شرایط خدمت رسانی را برای نهادها از جمله قرارگاه محرومیت زدایی فراهم کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133086

مهمترین اخبار ایران و جهان: