نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 09:49

نیروهای مقاومت مانع پیش‌روی متجاوزان صهیونیست در «العین» شدند

همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در این منطقه مانع پیش‌روی اشغالگران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نیروهای مقاومت وابسته به گروه عرین‌الاسود اعلام کردند که با حضور در اردوگاه العین واقع در کرانه باختری مانع پیش‌روی نظامیان صهیونیست در این منطقه شدند.

نابلس همواره یکی از فعال‌ترین حوزه فعالیت گروه‌های فلسطینی از جمله گروه عرین‌الاسود علیه اشغالگران صهیونیستی به شمار می‌رود.

هفته گذشته نیز رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را هنگام یورش به اردوگاه «عسکر القدیم» نزدیک نابلس در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.

به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.

ساعاتی پیش نیز منابع فلسطینی با اشاره به دستور اخیر سران کابینه امنیتی نتانیاهو در افزایش شمار نفرات نظامیان در مسجد الاقصی به بهانه آئین یهودی پسح از حمله مبارزان فلسطینی به نظامیان اشغالگر در نقاط مختلف قدس اشغالی خبر دادند.

در پی جراحت ۲ دختر خردسال فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها، مبارزان فلسطینی در شمال شرق جنین، ایست بازرسی صهیونیست‌ها را با نارنجک دستی هدف قرار دادند.

همچنین منابع فلسطینی خبر از تشدید درگیری میان جوانان فلسطینی در ایست بازرسی «بیت فوریک» در شرق نابلس و استیصال صهیونیست‌ها در بستن آن خبر دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139386

مهمترین اخبار ایران و جهان: