نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 15:17

امام جمعه زنجان: شعار سال، نقشه راه کشور محسوب می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رنگ‌ و بوی اقتصادی شعار سال «کنترل تورم و رشد تولید» بر لزوم تبیین آن تاکید کرد و گفت: این شعار نقشه راه کشور در سال جاری است لذا همه اقشار جامعه باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مانند سال‌های گذشته، نقشه راه کشور را برای سال پیش‌رو مشخص کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به رنگ‌ و بوی اقتصادی شعار سال «کنترل تورم و رشد تولید» بر لزوم تبیین آن، تاکید کرد و گفت: این شعار نقشه راه کشور در سال جاری است لذا همه اقشار جامعه باید به به آن توجه کنند.

 وی با تاکید بر اهمیت مردمی بودن اقتصاد، تصریح کرد: مدیریت نقدینگی، کاهش هزینه‌های اضافی، کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت از عوامل مهم کاهش و کنترل تورم است، ضمن اینکه در کنار این اقدامات باید از تولید داخل حمایت کرده و جلوی قاچاق گرفته شده و مردم را ترغیب به خرید تولیدات داخلی کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز رحلت مرجع عالی قادر آیت‌الله سید حسین طباطبایی بروجردی، خاطرنشان کرد: ۱۰ فروردین سال ۱۳۴۰ هجری شمسی، آیت‏‌الله العظمی‌بروجردی به ملکوت اعلی پیوست که حضور وی بر مسند زعامت حوزه‌ علمیه مانع اجرای نقشه‏‌های خائنانه‌ رژیم پهلوی بودو شاه تا زمان حیات معظم‌له از اجرای برنامه‏‌های ضددینی خود به‌صورت آشکار اجتناب می‏‌کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گفت: باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا از فیوضات این ماه مبارک استفاده کنیم.

پایان پیام/73004 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1108242

مهمترین اخبار ایران و جهان: