نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:15

دشمن با تبلیغات سوء به دنبال کمرنگی انتخابات و ناامیدی مردم است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن با تبلیغات سوء به دنبال کمرنگی انتخابات و ناامیدی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه باید بدانیم که به برکت انقلاب و نظام اسلامی در حوزه خبر و رسانه اتفاقات بزرگی رخ داده است اظهار داشت: بحمدالله امروز به لحاظ کیفیت و کمیت شاهد رشد بالایی خاصه بین نوجوانان و بانوان در این حوزه هستیم.

محمودی با بیان اینکه جنوب شرق استان تهران از ظرفیت بالای فعالان رسانه‌ای برخوردار است گفت: من از تلاش و همکاری صمیمانه این عزیزان با نماز جمعه و مراسم انقلاب و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر می‌کنم، اگر چه بعضاً این عزیزان مورد بی مهری‌هایی هم قرار گرفته و می‌گیرند.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه استان تهران نیز همانند سایر استان‌ها نیاز به صدا و سیما دارد افزود: باید این تبعیض رسانه‌ای برطرف شود و در این راستا از جناب آقای رحمتی مدیرعامل محترم خبرگزاری مهر تشکر می‌کنم که خلأ رسانه ملی را جبران می‌کنند.

وی عنوان داشت: ۲۳ مردادماه به نام روز مقاومت اسلامی نام گرفته است که حزب الله لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه پیروز شد و بینی اسرائیل غاصب را به خاک مالید.

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات بیان داشت: کسانی که در خود ظرفیت می‌بینندبرای حضور در این میدان ثبت نام کنند و از مردم عزیز هم می‌خواهیم خود را برای شرکت در انتخابات آماده کنند، یقیناً تبلیغات سو و رسانه‌های دشمن برای عدم حضور و ایجاد ناامیدی و یاس و تخریب ایران تلاش می‌کنند اما مردم عزیز، با بصیرت هر چه تمام تر و حضور در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

محمودی با بیان اینکه اینکه امروز با یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار روبرو هستیم عنوان داشت: این جنگ در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دینی و اعتقادی است که دشمنان خارجی و داخلی با توطئه و با استفاده از فضای رسانه‌ای در حال بازی در آن هستند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: باید دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی مطابق قانون و با قاطعیت قانون مبارزه با بی حجابی را اجرا کنند و آنان که غافل هستند را با تذکر بیدار کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437042

مهمترین اخبار ایران و جهان: