نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 20:57

نمایشگاه اسوه با حضور بیش از 50 پایگاه مقاومت بسیج

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون خبر داد: نمایشگاه اسوه با حضور بیش از 50 پایگاه مقاومت بسیج در کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح ناحیه ای در کازرون برگزار شد. 

وی ادامه داد: نمایشگاه اسوه، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گرازش عملکرد یک ساله(سال 1401) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه ای جهت معرفی پایگاههای برتر خواهر و برادر به مرحله ی استانی برگزار شد. 

فرمانده سپاه کازرون ضمن تشکر از حضور با شکوه بسیجیان در غرفه های عملکردی یکساله خود تصریح داشت:: امروز نقش بسیج در صحنه ها و عرصه های مختلف جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. 

وی با بیان اینکه نمایشگاه اسوه بسیج به مدت سه روز در سطح بخش های جره و بالاده، خشت و کنارتخته و شهرستان کازرون برگزار شد، تاکید کرد:  نمایشگاه اسوه د راستای آشنائی مردم با خدمات و فعالیت های بسیج، انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان می باشد. 

 سرهنگ حیاتی خاطر نشان کرد: پس از جمع بندی تیم بازرسی از قسمت های ناحیه مقاومت بسیج  از غرفه های  نمایشگاه اسوه که حاصل زحمات یکساله پایگاههای مقاومت بسیج می باشد از پایگاههای موفق و برتر در مرحله شهرستانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437342

مهمترین اخبار ایران و جهان: