نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:17

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پی حمله تروریستی شاهچراغ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به دنبال حمله تروریستی در حرم شاهچراغ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خیرگزاری فارس از شیراز، در متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

قال الله تعالی: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط گروهک تکفیری داعش این فرقه گمراه و ساخته دست آمریکا در اقدامی کور و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن یکی از هموطنان عزیز و یادگار سالهای دفاع مقدس و مجروح شدن تعدادی دیگر از زائرین بی گناه حرم حضرت احمدابن موسی، شاهچراغ(ع) و داغدار کردن مردم استان فارس و ایران اسلامی شد.

حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشان‌دهنده خوی وحشی گری این جربان تکفیری و نشانه درماندگی در میدان نبرد و کینه شکست در مقابل جبهه مقاومت است، گروهی که قتل انسان‌های بی‌گناه و زنان و کودکان را جایز می‌شمارد و استکبار جهانی با حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی می نماید تا بلکه بتواند از گرایش روز افزون به اسلام جلوگیری نماید.

تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است و اینگونه اقدامات که با هدایت عوامل استکبار جهانی دشمن صورت گرفته هیچ هدفی به جز ناامن کردن کشور ندارد، این جریان تکفیری‌ قصد دارد شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند و انتقام اعدام عوامل تروریستی قبلی خود را از مردان و زنان بی دفاع بگیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن محکوم کردن جنایت جریان تکفیری در حمله به زائران حرم حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای حامی این جنایتکاران هشدار می‌دهد که در صورت ادامه اینگونه جنایات و تلاش در جهت ناامن کردن ایران بخصوص حرم سوّم اهل بیت(ع) منتظر پاسخ و انتقام سخت باشند. این حادثه غم انگیز را به حضرت ولیعصر(عج) مقام معظّم رهبری، امّت شهید پرور فارس و شیراز تسلیت عرض می‌نمایم. برای شهید عزیز این حادثه دردناک علو درجات و رحمت واسعه الهی، برای مجروحین آرزوی سلامتی و بهبودی و برای بازماندگان این شهید سعید صبر و اجر مسئلت می نمایم.

حسین ملک مکان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441786

مهمترین اخبار ایران و جهان: