نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:47

رحمتی: به جز اردوی اول بی‌نظمی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید با اینکه نظم سرلوحه این تیم بوده اما در اردوی اول‌شان شاهد یک یا دو مورد بی‌انضباطی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از مازندران، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل پیکان در هفته اول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که این شانس را به من داد که امسال در خدمت تیم خوب نساجی و مردم خوب مازندران باشم. از روز شروع تمرینات‌مان سعی بر توجیه بازیکنان بود که بدانند کجا بازی می‌کنند و قرار است چه کاری انجام بدهیم. چیزی که برایم خیلی مهم بود و از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم جزو اولین تیم‌هایی بودیم که زود شروع  کردیم و سه اردو داشتیم. از بازیکنان خواستم که نظم و انضباط را به شکل خیلی سفت و سختی رعایت کنند. خود ما و باشگاه نساجی سعی کردیم که نظم سرلوحه کارمان باشد. از بچه‌های نساجی ممنونم که به جز یکی، دو اتفاقی که همان اردوی اول افتاد، در اردوهای بعدی‌مان بی‌نظمی نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما کاملاً توجیه هستند که فردا استارت لیگ است و قرار است در خانه خودمان و در حضور هواداران خونگرم خودمان میزبان پیکان باشیم. سعی کردیم به لحاظ روحی و روانی و البته بدنی با حمایت خوبی که هواداران دارند بازی هجومی ارائه کنیم و آن چیزی که در خور شأن نام نساجی و مردم مازندران است در زمین ارائه کنیم، اما یکسری پیش‌زمینه‌هایی است که باید خدمت شما ارائه کنیم. همانطور که می‌دانید ساختار تیم ما تغییر کرده است.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1432686

مهمترین اخبار ایران و جهان: