نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 13:18

توقیف تجهیزات پزشکی در آزادراه تهران - کرج

کرج- رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف بیش از دو هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ حسنعلی پارسافر در گفت و گو با خبرنگار مهر شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی و متخلفان فروش دارو خارج از شبکه توزیع را یکی از اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: در این راستا مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان حین گشت زنی در محور تهران-کرج به یک دستگاه پژو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو ۲ هزار و ۱۳۵ قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع کشف شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال توقیفی یک میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی محموله توقیف شده تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

سرهنگ پارسافر به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و تصریح کرد: پلیس با افرادی که ضمن قاچاق و احتکار دارو قصد ضربه زدن به سلامت عمومی شهروندان را دارند برخورد جدی می‌کند و مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419642

مهمترین اخبار ایران و جهان: