نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 12:18

اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است

زنجان-معاون استاندار زنجان با بیان اینکه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه همزمان با سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز اهدای خون در بازدید از اداره‌کل انتقال خون استان، با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: مردم استان به همان نسبت حضور باشکوه‌تر و گسترده‌تر در اجتماعات مذهبی، هیئات و عزاداری‌های امسال، در کارهای خیر از جمله اهدای خون نیز پیش‌قدم بودند و این مایه مباهات و افتخار برای استان است.

وی افزود: اهدای خون یک امر بسیار ارزشمند و از مصادیق ایثار است و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و کمک به هم نوع، جزیی از فرهنگ عمومی مردم است و یکی از شواهد آن اهدای داوطلبانه و رایگان خون توسط مردم است.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مجموعه مدیران و کارکنان انتقال خون استان، گفت: طی سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در توسعه مراکز و تجهیزات، استفاده از فناوری‌های جدید و بهره‌برداری از محصولات مختلف خون‌های اهدا شده در استان محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: مردم استان به همان نسبت حضور باشکوه‌تر و گسترده‌تر در اجتماعات مذهبی، هیئات و عزاداری‌های امسال، در کارهای خیر از جمله اهدای خون نیز پیش‌قدم بودند و این مایه مباهات و افتخار برای استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421286

مهمترین اخبار ایران و جهان: