نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 12:15

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظانی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۷ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود: تیم های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۳ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های ایرانشهر و میرجاوه بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی، زمین گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ها ۳ سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیری و۳دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا نیز متوقف شدند.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو های توقیفی، یک تن و۶۷کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۱۹کیلوگرم تریاک و۴۸کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439786

مهمترین اخبار ایران و جهان: