نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 19:13

بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها در جلسه کمیته فنی

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه ۳۱ تیرماه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز می‌شود.

در این نشست سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و اعضای کمیته فنی شرکت کننده، عملکرد ملی‌پوشان والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها و قهرمانی جوانان جهان را از محورهای مختلف بررسی می‌کنند و مروری بر برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان برای دیگر رویدادهای سال ۱۴۰۲ خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و سه رویداد مهم قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش رو دارد.

تیم ملی والیبال جوانان نیز با کسب رتبه نخست در مسابقات بحرین، موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی جهان شد.

دستور جلسه کمیته فنی به قرار زیر است:

استماع گزارش سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مورد لیگ ملت‌ها و مسابقات پیش رو (قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک)

استماع گزارش سرمربی تیم ملی جوانان در مورد مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و برنامه‌ها و مسابقات پیش رو

بررسی موارد و مطالب مطرح شده و ارائه نقطه نظرات ازسوی اعضای کمیته فنی

سایر موارد پیش بینی نشده

منبع: مهر
شناسه خبر: 1373486

مهمترین اخبار ایران و جهان: