نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 13:48

تقویت جهاد در دستور کار رسانه ها قرار گیرد

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رسانه بهترین ابزار برای جلب توجه مردم به ارزش های دینی است، گفت: تقویت جهاد باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان با اشاره به اینکه تاریخ انسان همزاد با ظرافت‌ها بوده است، اظهار کرد: انسان در زندگی فردی و اجتماعی به ویژه سیاسی خود نیازمند ظرافت و دقت است و این موضوع از داشتن امکانات نیز مهم‌تر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از کمترین امکانات بهترین استفاده‌ها را ببرند، افزود: انسان در عرصه رسانه نیازمند زمان شناسی، موقعیت شناسی و انسان شناسی است.

وی رمز مانایی و بقای نهضت حسینی را زمان شناس اهالی کربلا دانست و بیان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نیز زمان شناسی مردم ایران است که عاقلانه و در زمان مناسب از رهبر خود دفاع کردند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه فتنه‌ها و کشف حجاب‌ها گذشت اما محرم و عاشورای امسال پر شورتر از سال‌های قبل برگزار شد، ادامه داد: این مهم نشانه زمان شناسی مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یک مدیر باید موقعیتی که در آن قرار گرفته بشناسد و کار کند، گفت: همه مدیران و رسانه‌ها باید حوزویان و دانشگاهیان و توده‌ها و جمعیت مدیران را بشناسد و آنها را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: مدیری که نتواند از مجموعه خود عاقلانه و مدبرانه حمایت کند موفق نیست.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ۴۴ سال از انقلاب گذشته و باید بیش از اکنون فاتح میادین رسانه‌ای می‌بودیم، افزود: اقتصاد وسیله رسیدن به تمدن اسلامی است نه هدف بلکه غایت اسلام و ارزش‌ها است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه بهترین ابزار برای جلب توجه مردم به ارزش‌های دینی است، عنوان کرد: رسالت توجه به تقویت جهاد باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

فلاحتی با تاکید بر رسالت توجه به تاب آوری ملی توسط رسانه‌ها گفت: مردم ایران در این سال‌ها زیر سایه ایمان، تاب آوری بی نظیری داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428686

مهمترین اخبار ایران و جهان: