نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 00:26

وقوع۳ تصادف در جاده‌های زنجان ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع سه فقره تصادف در جاده‌های این استان هفت نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساعت ۳ و ۱۸ بامداد پنجشنبه گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۲۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان- تبریز توسط مردم به ندای امداد گزارش شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان- قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی، تیبا، پرشیا و شاهین پنج نفر از سرنشینان  این خودروها  مصدوم شده بودند، تصریح کرد: تیم‌های امدادی اقدام به انجام‌کمک‌های اولیه برای مصدومان و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند.

هاشمی به واژگونی پیکان وانت در لاین شمالی کیلومتر ۶۳ آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و ادامه داد:  این سانحه ساعت ۹ و 30 توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند، افزود: سومین تصادف هم در کیلومتر ۲۴ جاده خدابنده - ابهر و بر اثر برخورد وانت و نیسان یک نفر مصدوم شد.

وی تاکید کرد:  تیم عملیاتی قره آقاج در این‌مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شده بودند که اقدام به انجام اقدامات اولیه برای مصدوم تا رسیدن اورژانس کردند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425042

مهمترین اخبار ایران و جهان: