نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 13:26

انهدام باند 4 نفره سارقان محتویات خودرو در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سارق و یک مالخر حرفه ای با اعتراف به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار "دوستعلی جلیلیان" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت های به وجود آمده، بلافاصله اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران تخصصی کلانتری 15کریم آباد شهرستان زاهدان با انجام یک سری تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی 3 نفر از سارقان حرفه ای را در بامداد گذشته حین انجام سرقت در سطح یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی و بازجویی های اولیه پلیس در این خصوص گفت: مالخر پرونده نیز کمتر از یک ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه تیم عملیاتی پلیس در بازدید نهایی از مخفیگاه مجرمان بالغ بر 5 میلیارد ریال انواع لوازم و قطعات خودرو کشف کردند گفت: مجرمان دستگیر شده در بازجویی های نهایی به 21 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425442

مهمترین اخبار ایران و جهان: