نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 16:57

دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره در شیراز گشایش یافت

دفتر نمایشگاه بین‌المللی بصره عراق با حضور جمعی از مسئولان شرکت نمایشگاه‌های این استان و فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس یکشنبه در آیین شروع به کار این دفتر گفت: با تأسیس این دفتر توسعه تجارت فارس در عراق شتاب می‌گیرد.

محسن نهاوندی افزود: با هدف تقویت مراودات و تعاملات تجاری - اقتصادی این ۲ سایت نمایشگاهی، دفتر نمایشگاه بین المللی بصره در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افتتاح شد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاستگذاری های ملی و بین المللی برخی از مراکز نمایشگاهی ایران به عنوان پایلوت توسعه و ترویج زیر ساخت های صادراتی در حال فعالیت هستند که نمایشگاه بین المللی فارس هم در زمره این نمایشگاه ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه ها در ترویج و توسعه صادرات غیر نفتی کشور، توسعه بازار داخلی، اشتغال زایی و انتقال تکنولوژی و دانش،هم افزایی صنایع و خدمات و صادرات نقش مهمی را ایفا می کند.

نهاوندی افزود: این ۲ نمایشگاه بین المللی در تاریخ های ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه امسال در نمایشگاه بین المللی بصره برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی است تا تولید کنندگان این حوزه ها با حضور در این نمایشگاه ضمن رو نمایی از آخرین دستاوردهای خود، بازار تجاری و صادراتی مناسبی را برای کسب و کار ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: با راه‌اندازی این دفتر در سایت نمایشگاهی فارس مراحل ثبت نام و روند برگزاری نمایشگاه تسریع و تسهیل خواهد شد.

نهاوندی اظهار کرد: این دفتر همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه‌مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشور عراق و سایر کشورها با شماره های ۰۹۳۷۰۱۵۱۲۴۲ و ۰۹۱۷۹۲۵۰۸۶۷ تماس بگیرند و یا به وبگاه www.basraexpo.com مراجعه کنند.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363886

مهمترین اخبار ایران و جهان: