نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 21:43

تمام انرژی‌ام راگذاشتم به استقلال بیایم/با نظر مستقیم نکونام آمدم

مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان سلیمی پس از امضای قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران گفت: خدا را شکر بعد از چند روز پیگیری که داشتیم توانستم این قرارداد را ببندم.. خیلی خوشحالم که با اعتماد مربیان و مدیریت با استقلال قرارداد بستم. امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع فصل گذشته مس رفسنجان درباره مذاکره مستقیم با سرمربی استقلال افزود: با نظر مستقیم آقای نکونام این انتقال انجام شد. اگر در تیم‌های قبلی صد درصد انرژی را گذاشتم برای این تیم ۲۰۰ درصد انرژی ام را می‌گذارم.

او درباره نگرانی طرفداران استقلال از شرایط این تیم تاکید کرد: به هر حال تیم خیلی بزرگی است. تمام نگرانی‌ها هم درست است. هرکس از بیرون می بیند متوجه می‌شود پروسه آماده سازی تیم به تأخیر افتاده است. با این حال اینقدر استقلال بازیکن باکیفیت دارد و زحمت کشیده می‌شود تا کمبودها برطرف شود. انرژی مثبت زیادی پشت تیم استقلال است و من مطمئنم شروع خوبی داریم و در ادامه می‌توانیم این روند را کامل کنیم.

او درباره پیشنهاداتش از سایر باشگاه‌های لیگ برتری گفت: پیشنهاد از سایر تیم‌ها داشتم اما فکر کنم فقط خانواده ام می‌دانند به تنها پیشنهادی که فکر کردم استقلال بود. کل انرژی ام را گذاشتم این اتفاق بیفتد.

سلیمی در پاسخ به سوال عجیبی مبنی بر اینکه او جانشین قطعی عارف غلامی است و باید بازی‌های ضعیف ان بازیکن را پوشش دهد تاکید کرد: هر بازیکنی که در استقلال بازی کرده است بازیکن بزرگی است. انشاالله هر بازی بتوانیم دل طرفداران خود را شاد کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364386

مهمترین اخبار ایران و جهان: