نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1403 - 22:45

ویسی: فعلاً اوضاع و احوال فولاد مناسب نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، متاسفانه فعلاً اوضاع و احوال ما مناسب نیست و یک ریکاوری روحی و روانی باید انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل تراکتور در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما متأسفانه برخلاف روند بازی گل خوردیم، چون تیم ما در ته جدول قرار دارد از نظر روحی و روانی مشکلات خیلی زیادی داریم. ما استرس پیروزی را داریم، همین به پیکره تیم‌مان زد و از نظر روانی خراب شدیم. در نیمه دوم با بچه‌ها صحبت و خیلی خوب شروع کردیم، دوباره مجدداً متأسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم. 

وی افزود: بعد از دریافت دو گل، ما 10 نفره، 9 نفره شدیم. دیگر مطمئناً آنها بازی را کنترل می‌کردند، ولی ما در آینده چهار بازی داریم، تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که از این حال و هوا بیرون بیاییم. به هر حال پنج تیم برای نیفتادن می‌جنگند، ما هم جزو آنها هستیم. باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم. خوب بازی کردن کافی نیست، خودم می‌دانم. حاضریم بد بازی کنیم، ولی برنده باشیم. متأسفانه فعلاً اوضاع و احوال ما مناسب نیست، یک ریکاوری روحی و روانی باید انجام بدهیم و به سراغ بازی استقلال برویم. همچنین سه بازی بعد از بازی استقلال که 2 بازی آن در اهواز است که نهایت تلاش خود را برای پیروزی و 6 امتیاز آن مسابقه‌ها انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: ما تیم تراکتور را آنالیز کرده بودیم. تمام کرنرهایی که از سمت چپ حریف یا راست خودمان زدند، آنها توپ را به تیر یک می‌زدند. ما هم تیر یک را بسته بودیم و برای تیر دو هم نفر گذاشته بودیم. کرنرهایی که از سمت چپ می‌زدند یا به نقطه پنالتی می‌آید یا به تیر دوم. ولی نمی‌دانم چرا این موضوع برعکس شد و همان جایی که همه تمرکزمان را گذاشتیم، برعکس گل خوردیم و دیگر جبران ناپذیر است. وقتی که مقابل هواداران خودت، تیم اینجور استرس دارد و گل دریافت می‌کنید،  به هر حال شرمنده هواداران می‌شوید. نظرات متفاوتی از بالا(روی سکوها) به بازیکنان القا می‌شود و بازیکنان ما به این حرف‌ها گوش می‌دهند. واقعاً آن چیزی که می‌خواستیم واقعاً نشد.

ویسی در مورد اینکه آیا امروز سخت‌ترین روز کاری‌اش به عنوان سرمربی بوده، تصریح کرد: من روزهای سخت‌تری هم داشتم. به هر حال هر بازی شرایط و امتیاز خاص خودش را دارد. این روزها را من دیدم، می‌بینیم و باز هم خواهم دید، ولی مطمئناً تیم ما هم با یک برد که در چهار بازی آینده از بحران خارج می‌شود. امیدوارم این پیروزی هر چه زودتر اتفاق بیفتد. ما از این استرس بیرون می‌آییم، ولی باید زودتر از آن خارج می‌شدیم که نشد. تمام وجود خود را برای 4 بازی آینده می‌گذاریم تا امتیازات لازم را بگیریم. فکر می‌کنم تیم ما در صورت کسب 6 امتیاز از 4 مسابقه آتی در لیگ برتر باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به اینکه آیا همچنان هواداران برای بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر امیدوار باشند، گفت:   100 درصد. همانطور که گفتم همت می‌کنیم و پشتوانه دیگر تیم‌های خوزستان مانند استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان می‌شویم، فولاد هم جزو همین تیم‌ها است. اگر بتوانیم 3 سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم اگر نشد 2 سهمیه را نگه داریم و دیگر مردم را اینقدر اذیت نکنیم.  بچه‌ها، شما و مردم شرایط را  می‌دانید ولی ای کاش بتوانیم به هم کمک کنیم که اوضاع و احوال‌مان از این بدتر نشود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710065

مهمترین اخبار ایران و جهان: