نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 16:04

مجموعه قضایی اردبیل برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید آمادگی کامل دارد

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمامی مجموعه‌های قضایی استان اردبیل برای همراهی با برگزارکنندگان کنگره ۳۴۰۰ شهید آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر سه‌شنبه در نشست شورای معاونین دادگستری استان اردبیل با یادآوری فرا رسیدن اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: تمامی مجموعه‌های قضائی استان اردبیل برای همراهی با برگزارکنندگان کنگره ۳۴۰۰ شهید آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه این کنگره بزرگترین و ارزشمندترین رویداد فرهنگی استان است، گفت: مجموعه تشکیلات قضائی استان نیز سعی می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن همکاری و هماهنگی لازم با دستگاه‌ها و نهادهای متولی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر هماهنگی، تعامل و هم افزایی مجموعه‌های قضائی برای ایفای نقش مؤثر در هرچه باشکوه‌تر برگزار شده این رویداد ملی بیان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی وضعیت قضائی حوزه‌های تابعه، گزارش معاونین حوزه‌های مختلف و بررسی کمی و کیفی وصول به اهداف ترسیمی قوه قضائیه در استان از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183421

مهمترین اخبار ایران و جهان: