نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 09:32

کشف 9هزار و 360 پارچه لوازم آشپزخانه قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف تعداد 9 هزار و 360 پارچه لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر وجود کالای قاچاق در یکی از باربری‌های سطح شهر، مراتب بررسی صحت موضوع در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انباری باربری تعداد 9 هزار و 360  پارچه لوازم آشپزخانه فاقد مجوز کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 8 میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند،گفت: در این راستا متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122365

مهمترین اخبار ایران و جهان: