نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 18:31

5 کیلومتر از محور«حصار- آبی‌سفلا»دو بانده‌ سازی می‌شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری استان زنجان از دو بانده کردن ۵ کیلومتر از جاده‌ حصار به آبی‌سفلا خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول آدمی، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سه راهی حصار به آبی‌سفلا در شهرستان خدابنده با توجه به حادثه‌خیز بودن آن نیاز بود که دوبانده شود، اظهار کرد: به دنبال پیاده کردن باند دوم در جاده روستای حصار به آبی‌سفلا هستیم که امیدوارم مردم و معارضین در امر آزاد‌سازی، کمک‌حال مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باشند. 
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری استان زنجان تاکید کرد: با وجود اعتبارات اندک، تمام توان خود را برای دو بانده کردن ۵ کیلومتر از جاده‌ حصار به آبی‌سفلا به کار می‌گیریم. 
وی خاطر نشان کرد: ۲۴ میلیارد تومان، اعتبار برای اجرای طرح پیش‌بینی شده است که با اعتبار اختصاصی می‌توان ۲.۵ کیلومتر از پروژه را اجرا کرد و برای ادامه مسیر باید منتظر تخصیص اعتبار جدید باشیم. 
آدمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه افزود: تجهیز کارگاه توسط پیمانکار و حمل مصالح روسازی به محل پروژه اقداماتی است که انجام شده است. 
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری استان زنجان ادامه داد: محور حصار به آبی سفلا پیش از این تک بانده بود که با اجرای پروژ مسیر رفت و برگشت از هم جدا می‌شود و دسترسی به آبی سفلا، شهر نوربهار و دیگر روستاهای در مسیر تسهیل می‌شود. 
وی با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان و ترددهای روزانه‌ای که از این مسیرها انجام می‌شود، عنوان کرد: در خصوص نگهداری راه‌های شریانی به خصوص روکش آسفالت با توجه به قراردادهایی که منعقد شده اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. 
پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186721

مهمترین اخبار ایران و جهان: