نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 14:23

رفع نقص تمامی ایستگاه‌های بی آر تی در شمال شرق تهران

معاون شهردار منطقه 4 تهران از رفع نقص تمامی ایستگاه های بی آرتی در شمال شرق تهران خبرداد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،حامد فتحی معاون شهردار منطقه ۴ تهران گفت: سیستم اتوبوسرانی پر سرعت، نوعی سیستم حمل و نقل خیابانی مجهز به فن آوری‌های نوین است که دقت و سرعت سیستم حمل و نقل ریلی و انعطاف پذیری حمل و نقل با اتوبوس را همزمان داراست و یکی از راهکارهای ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی به شمار می رود.

وی افزود: استفاده از این سیستم روز به روز در دنیا گسترده تر شده و در کشور ما نیز در حال رشد است. از عمده ترین مزایای سیستم اتوبوسرانی سریع BRT می توان به کم شدن زمان انتظار در ایستگاه‌ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب، سهولت استفاده معلولین جسمی-حرکتی، وجود یک مرکز کنترل واحد که باعث افزایش بهره وری مستقیم می شود و ... اشاره کرد.

فتحی افزود: رسیدگی به بهسازی و سروسامان دادن به ایستگاه‌های مذکور از وظایف مدیریت شهری منطقه ۴ بوده و در این راستا  و در این مرحله رسیدگی و رفع نقص تمامی ایستگاه‌های BRT محور بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه ۴ گفت: رفاه و آسایش و ارتقاء رضایت و امنیت شهروندان مهمی است که شهرداری منطقه ۴ به طور پیوسته به آن می پردازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185965

مهمترین اخبار ایران و جهان: