نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:56

دوخت رایگان چادر در غرفه معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت

قائم مقام شهردار کرمانشاه از دوخت چادر رایگان در غرفه معاونت فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه قرآن وعترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برومند نامداری قائم مقام شهردار کرمانشاه امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نمایشگاه قرآن و عترت به همت شهرداری کرمانشاه، اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و به دستور استاندار در هفته پایانی ماه مبارک رمضان برگزار شد و تمامی زیرساخت ها ازجمله فضاسازی نمایشگاه و محیط شهری توسط شهرداری کرمانشاه انجام گرفت.

وی غرفه‌های شهرداری کرمانشاه در نمایشگاه را در ۶ غرفه، شامل غرفه «سینما قرآن» با ارائه فیلم و روایت‌های قرآنی، غرفه آموزش‌های قرآنی و آموزش‌های شهروندی، پاسخگویی به سوالات شرعی و تلاوت قرآن عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز با همراهی آموزش‌وپرورش در این غرفه‌ها حضور خواهند یافت.

 قائم مقام شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در غرفه‌ای از گروه‌های جهادی و زنان سرپرست خانوار که محصولات فرهنگی و حجاب و عفاف در آن عرضه می‌شود دوخت رایگان چادر انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152865

مهمترین اخبار ایران و جهان: