نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 16:37

هزینه ۱۸ میلیارد برای بازنگری طرح هادی در اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت:۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازنگری و اجرای طرح هادی از سال گذشته تاکنون در شهرستان اردبیل هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح طرح هادی «روستای طالب قشلاقی» شهرستان اردبیل اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون در ۳۷ روستای شهرستان هم بازنگری طرح هادی اجرا شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح هادی ۳۷ روستا و بازنگری طرح هادی ۳۷ روستای شهرستان اردبیل ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستاهای «طالب قشلاقی» و «علی قشلاقی» و «ینگجه ملأ محمد حسن» با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اعتماد اعجازی ادامه داد: برنامه ریزی شده در راستای تحقق مطالبات روستاییان طرح هادی در روستاهایی که اجرا نشده اجرایی شود و در این زمینه از ظرفیت اعتبارات استان و شهرستان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی روستاها در شهرستان اولویت اساسی است، افزود: در این زمینه پروژه‌های مختلفی در شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل از ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن به روستاییان خبر داد و گفت: این تسهیلات با سود کم به روستاییان اعطا می‌شود و انتظار می‌رود روستاییان از این فرصت برای ساخت مسکن استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153521

مهمترین اخبار ایران و جهان: