نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 10:55

مسابقه خاطره‌نویسی یادواره تنها شهید سوادآموزی البرز برگزارمی‌شود

کرج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته معلم، مسابقه خاطره نویسی با عنوان یادواره تنها شهید سوادآموزی این استان برگزار می‌شود.

رؤیا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم، مسابقه خاطره نویسی با عنوان یادواره تنها شهید سوادآموزی این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت و به ویژه در حوزه سوادآموزی در طول دوران برگزاری کلاس‌های سوادآموزی اتفاقات و رویدادهای تلخ و شیرین زیادی روی داده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: از یک سو این خاطرات برای ما درس‌آموز است و منجر به تجربه می‌شود، و از سوی دیگر برخی از خاطرات تأثیرات ماندگاری بر جای گذاشته و حس شیرین تعلیم و تعلم را در کام ما صدچندان می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید عباسعلی البرزی ویژه آموزش دهندگان، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می‌گردد.

عسگر پور ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه خاطرات خود را در قالب ورد و با درج مشخصات تا پایان اردیبهشت به آیدی @savadalborz در بستر شبکه شاد برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مسابقه خاطره‌نویسی یادواره تنها شهید سوادآموزی البرز برگزارمی‌شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179565

مهمترین اخبار ایران و جهان: