نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 18:44

۵۷ برنامه همزمان با هفته معلم در استان زنجان برگزار خواهد شد

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۵۷ برنامه با عناوین مختلف همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم با رویکرد مدرسه محوری اجرا در استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ۵۷ برنامه با عناوین مختلف همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم با رویکرد مدرسه محوری اجرا در استان خواهد شد، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی وهنری، همایش استانی بزرگداشت مقام معلم، نمایشگاه خلاقیت معلمین و جشن از معلم از جمله برنامه‌های شاخص هفته معلم است.

وی افزود: امیدواریم این تعداد برنامه با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شود.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشف افزود: توجه به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به وجود هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هنرستان فنی حرفه‌ای برای دخترها و ۱۷ مورد برای پسران است‌.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، افزود: این امر تا ۶۰ درصد حتی بالاتر از آن در پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تاثیرگذار خواهد بود به همین جهت عزم ملی استانی و شهرستانی برای اجرای سیاست‌های جدید ضروری است‌.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160265

مهمترین اخبار ایران و جهان: