نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 21:53

ربیعی: بازی مقابل نفت سخت تر از پرسپولیس بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این بازی سخت تر از بازی پرسپولیس برای ما بود که دلیل آن هم این است که تیم‌هایی که شانس‌های آخر خود برای بقا را دارند تلاش زیادی می کنند و به واقع بازی مقابل این تیم‌ها بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از کرمان، محمد ربیعی پس از پیروزی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در رابطه به تیم نفت مسجد سلیمان و کادر فنی این تیم خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم با توجه تجربه مربیگری که دارم دیروز هم پیش از بازی گفته بودم که امروز بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهیم داشت. این بازی سخت تر از بازی پرسپولیس برای ما بود که دلیل آن هم این است که تیم‌هایی که شانس‌های آخر خود برای بقا را دارند تلاش زیادی می کنند و به واقع بازی مقابل این تیم‌ها بسیار سخت است. این تیم‌ها از تمام وجود و ابزارهایی که دارند استفاده می کنند که از بازی‌ها امتیاز بیرون بکشند. در نهایت به بازیکنان تبریک عرض می‌کنم. شاید اگر زودتر به گل می رسیدیم گل های بیشتری به ثمر می رساندیم و همین موضوع روند بازی را تغییر می‌داد. 

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم در مجموع بازی‌های بسیار خوبی را ارائه کردند و این پیروزی را به مردم خوب رفسنجان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم در 5 بازی باقی مانده هم نتایج خوبی را به دست آوریم و فوتبال با کیفیتی را از خود به نمایش بگذاریم. این برای تیم ما که از6 بازی گذشته خود 5 بازی را با برد پشت سر گذاشته است بسیار خوب است. ما مقابل پرسپولیس هم با توجه به اینکه 10 نفره بودیم 70 دقیقه بازی خوبی را داشتیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم و خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

ادامه دارد.....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132221

مهمترین اخبار ایران و جهان: