نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 17:28

مظلومیت شهدای کردستان و خانواده های آنان در تاریخ انقلاب ثبت است

سنندج- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدای کردستان و خانواده های آنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سختی های بسیاری را متحمل شده اند و مظلومیت آنان در تاریخ انقلاب ثبت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنج شنبه در دیدار با حضور در منازل چند نفر از جانبازان و خانواده‌های شهدا در سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید می‌کنند که مسئولان باید به صورت مداوم از احوال خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جویا شوند.

وی افزود: بر خود واجب می‌دانیم که در محضر خانواده‌های شهدا و ایثارگران حاضر شویم و از نزدیک در جریان دغدغه‌های این عزیزان قرار گیریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در دومین روز از سفر خود به کردستان پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان حاضر شد و در جریان نظرات و ایده‌های این افراد را در عرصه‌های مختلف قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی سپس در منزل جانباز ۷۰ درصد سید صبح صمدی که در سال ۱۳۹۵ در منطقه سروآباد در مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب به درجه جانبازی نائل آمده است، حاضر شد و از نزدیک با وضعیت این جانباز سرفراز و دغدغه‌های همسر و فرزندان وی قرار گرفت.

حضور در منزل شهیدان حبیب الله و جلال عزیزی دومین مقصد رئیس بنیاد شهید کشور در محلات سنندج بود.

پایان بخش دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده‌های معزز شهدا در روستای حاشیه‌ای «آساوله» سنندج و در منزل شهید حسین یوسفی از شهدای مدافع امنیت کردستان انجام شد.

وی در منزل شهیدان حبیب الله و جلال عزیزی از همسر و مادر این شهیدان گرانقدر که جزو نهاد مقدس پیشمرگان مسلمان و مدافعان انقلاب بودند، تقدیر کرد.

همچنین در منزل شهید حسین یوسفی نیز که در حوادث سال گذشته کردستان توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، از صبر و استقامت مادر و اعضای خانواده این شهید والامقام تقدیر کرد و گفت: مظلومیت شهدای کردستان و خانواده‌های آنان در تاریخ انقلاب ثبت است.

وی افزود: به داشتن اینچنین هم وطنانی بر خود می‌بالیم و برای خدمتگذاری به خانواده‌های این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ ن می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172465

مهمترین اخبار ایران و جهان: