نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 15:02

متخلف قطع درختان جنگلی در اردبیل دستگیر شد

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: فرد متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه جنگلی سوها توسط مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل شناسایی و دستگیر شد.

محمود قلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه سوها به قصد سودجویی خبر داد و اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در حین گشت و کنترل در منطقه متوجه قطع درختان جنگلی شدند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی، این شخص را در حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل دادند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی بیان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب عرصه‌های ملی به طور صد درصد پیشگیری کند.

قلی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضائی استان در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی خواستار برخورد و تعیین مجازات سنگین با این چنین افراد و مخربین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157721

مهمترین اخبار ایران و جهان: