نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 10:04

رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در بازدید از دانشگاه فرهنگیان بوشهر و بررسی مشکلات آن دانشگاه اظهار داشت: در این بازدید وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و مشکلاتی که دانشجویان و خود دانشگاه فرهنگیان با آن مواجه هستند بررسی و در راستای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در خصوص امکانات و تجهیزات سرمایشی و همچنین اردوگاه فرهنگی برای دانشگاه فرهنگیان تصمیماتی گرفته شد.

پورات افزود: این بازدید به دستور استاندار بوشهر برای جمع‌بندی نشستی که با دانشگاه فرهنگیان داشتند و مصوباتی که با حضور ایشان مصوب شده بود انجام گرفت و بازدید و نشست امروز جهت پیگیری دستورات استاندار انجام شد.

وی افزود: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در راستای توسعه رشد علمی و کادر سازی نسل جوان و تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید به این دانشگاه به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: هم‌اکنون هزار و ۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر مشغول به تحصیل هستند و کارهای ارزشمندی در زمان مدیریت جدید انجام شده که جای تقدیر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156721

مهمترین اخبار ایران و جهان: