نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 21:47

جلسه ویژه تعیین تکلیف میزبانی نساجی مازندران در لیگ آسیا

ساری- جلسه ویژه تعیین تکلیف میزبانی تیم نساجی به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در قایمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رئیس هیئت فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
درحالی‌که مطابق با خواسته باشگاه نساجی مبنی بر برگزاری بازی‌های این تیم در نقش جهان اصفهان در صورت مهیا نشدن شرایط میزبانی برای ورزشگاه وطنی به نظر می‌رسید، این قضیه قطعی شده، اما امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی و همچنین رئیس هیئت فوتبال مازندران، تصمیم بر این شد تا تمام اقدامات لازم برای میزبانی نساجی از حریفان خود در ورزشگاه وطنی قائمشهر به عمل بیاید.
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بر انجام همکاری‌های مالی و اداری با باشگاه نساجی برای رفع موانع لازم در این جهت نظیر افزایش ابعاد در ورودی تماشاگران میهمان و تعبیه پارکینگ برای هواداران و همچنین انتخاب یک مسئول به طور مستقیم برای این مهم، تاکید کرد.
به نظر می‌رسد شانس ورزشگاه وطنی قائمشهر برای میزبانی از بازی‌های نساجی‌ها بالا رفت و احتمال برگزاری مسابقات این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در شهر قائمشهر به قوت خود باقی خواهد ماند.
گفتنی است؛ با دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط باشگاه نساجی و همچنین طی فرایندهای لازم برای اخد مجوز حرفه‌ای، اکنون مهم‌ترین مسئله این باشگاه، محل برگزاری بازی‌های این تیم در رقابت‌های آسیایی است.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1148921

مهمترین اخبار ایران و جهان: