نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:40

دعوت از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.

جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، حملات سبوعانه به مناطق مسکونی سوریه و ایجاد ناامنی برای کودکان و دانش‌آموزان در مراکز آموزشی آن، تحرکات مشکوک و تهدیدآمیز در نوارهای مرزی برخی همسایگان، نشان دهنده ماهیت خبیث و ددمنشانه و خونریز و افول قدرت پوشالی آن است.

آنچه بارها دیده‌ایم افزایش تبلیغات دروغ بنگاه‌های خبری اسلام هراسی، تروریسم بین‌المللی، نفوذ و جاسوسی و مزاحمت‌های امنیتی و افزایش وقاحت در تعرضات نظامی رژیم صهیونیستی در سایه حمایت استکبار غرب در مقابل قیام ایمانی و انقلابی جبهه مقاومت بوده است.

اقامه نماز جماعت و جمعه در مسجد الاقصی توسط مسلمانان شجاع در مقابل زور و وحشت و تهدید سربازان زره پوش نتانیاهو و مقاومت و مبارزه مردم غزه در برابر بمباران‌های ارتش رژیم اشغالگر فلسطین و پاسخ موشکی جبهه مقاومت و حمایت مردم آزاده در جهان و برپایی پرچم فلسطین در اجتماعات مهم ورزشی و سیاسی جهان و طرد نمایندگان رژیم اشغالگر در مجامع بین‌المللی همه و همه علائم مرگ رژیم غاصب هست و از سوی دیگر اعتراضات داخلی و مهاجرت یهودیان از فلسطین اشغالی و استعفای سران جنگ رژیم و تعویض پی در پی نخست وزیر و کابینه و زیاده خواهی‌های یهودی افراطی نتانیاهو و مسافرت‌های بزدلانه نشان پاشیدگی درونی آن است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نفس قدسی امام راحل (ره)، نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب و روز تجلی قدرت متراکم جهان اسلام در مقابل ستمگران است. روز قدس، مرزهای تعلق به یک نظام و یک تفکر را درنوردیده و به معیار و میثاقی برای اعتراض و مقابله با جریانات ضد بشری، تمامیت خواهی استکباری، بروز فریاد آزادی خواهی و جریان ظلم ستیزی گردیده است. فارغ از هر تفاوت رنگ و ظاهر و قوم و مرزهای فکری و جغرافیایی، روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک و آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت و مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکباری است.

کانون تربیت اسلامی، از ملت مسلمان ایران، همه اتباع مسلمان مقیم ایران و ملت‌های کشورهای اسلامی، همه آزادی خواهان و مطالبه‌گران صلح جهانی و به ویژه از دانش‌آموزان و فرهنگیان با بصیرت ایران اسلامی، دعوت می‌نماید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت نموده و جشن مقدماتی سر نگونی رژیم کودک‌کش و نامشروع و غده سرطانی منطقه مسلمان را با سنت الهی ان الباطل کان زهوقا به نمایش بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145065

مهمترین اخبار ایران و جهان: