نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 19:11

ملی‌پوش هندبال: قول حواله خودرو بدهید تا قول صعود بدهیم/ سجادی: تیم ملی چند حواله خرج دارد؟!

وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی هندبال که قرار است در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کند، حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین مرحله اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در تهران در حال برگزاری است و ملی‌پوشان کشورمان جهت حضور در تورنمنت دوستانه و شرکت در مسابقات قهرمانی جهان سوئد - لهستان روز دوشنبه 12 دی ماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کنند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حالی که قرار بود صبح امروز (دوشنبه) از اردوی تیم ملی بازدید کند، عصر امروز در جمع ملی‌پوشان حاضر شد. ملی‌پوشان با وجود اینکه عصر امروز نوبت تمرین نداشتند، از ساعت 16:30 در سالن حاضر بودند اما وزیر ورزش ساعت 17:15 و با 45 دقیقه تأخیر در محل اردو حضور یافت.

 

علیرضا پاکدل در این بازدید و در جمع ملی‌پوشان گفت: 20 نفر از جمع ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی جهان، بزرگترین آوردگاه هندبال در جهان اعزام می‌شوند. این ورزشکاران به‌عنوان سربازان کشور در این مسابقات حاضر می‌شوند و با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه حاصل شود و با عملکرد خود در ادامه رشد هندبال اتفاق بزرگی را رقم بزنند.

همچنین محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: این آخرین مرحله اردوست و بازی‌های سختی در پیش داریم. همیشه حمایت‌های شما وجود داشته است و از جنس ورزش هستید. خوشبختانه نتایج خوبی در هندبال به دست آمده است و این جز با حمایت شما و حضور پاکدل نبوده است.

وی افزود: قبل از اعزام می‌خواهیم بیش از پیش از ما حمایت کنید. تمام این مقام‌ها تنها با حمایت فدراسیون ایجاد شده است و در پشت سر، شما و کمیته حمایت کردید.

ملی‌پوش هندبال کشورمان تصریح کرد: ما می‌توانیم شیلی را شکست بدهیم و به‌عنوان تیم سوم گروه‌مان صعود کنیم. ما تلاش خود را می‌کنیم و فقط و فقط به حمایت شما نیاز داریم‌. از شما می‌خواهیم قبل از اعزام ما را به‌صورت ویژه شارژ کنید.

وی عنوان کرد: شنیدیم که خیلی رشته‌ها پاداش و مزایا از جمله حواله خودرو و ... داشتند، ولی هیچ‌کدام شامل ما نشد و تنها فدراسیون با کمک اسپانسر مبالغی داد. از شما می‌خواهیم از ما هم حمایت شود. ما دوست نداریم مظلوم باشیم و دوست داریم مثل بقیه باشیم.

سیاوشی تأکید کرد: خیلی از این بچه‌ها سابقه حضور در تیم ملی دارند، ولی باور کنید خانه و ماشین ندارند. تا قبل از این مبلغ قراردادها در لیگ خیلی کم بود و امسال یک رشد داشته است. این قول حواله خودرو را با ما هم بدهید تا ما هم قول بدهیم که صعود کنیم.

همچنین وسلین سرمربی تیم هندبال کشورمان گفت: برای من افتخار است که سرمربی ایران هستم مردم و کشور خوبی دارید. قول مدال نمی‌دهم، ولی قول می‌دهم با صد درصد ظرفیت خود بجنگیم. مسابقات قهرمانی جهان متفاوت است، ولی با فدراسیون هندبال نیاز به حمایت دارد.

سجادی در واکنش به صحبت‌های سیاوشی گفت: یعنی امروز من را فقط برای حواله آوردید؟

وزیر ورزش همچنین پس از اینکه ملی‌پوشان پیراهن تیم ملی را به وی هدیه دادند، با خنده گفت: این لباس تیم ملی چند حواله خرج دارد؟

سجادی در ادامه تأکید کرد: چهار صباحی هستیم و هیچکس دائمی نبوده است. وظیفه داریم تا روزی که هستیم به نحو احسنت در خدمت ورزش باشیم و در مورد آنچه دغدغه شماست، همفکری کنیم. حق ورزشکار این است که یک خودروی مناسب داشته باشد. به‌علاوه وقتی الگوی سایرین است زندگی او بررسی می‌شود. طی چهار پنج روز گذشته با بذرپاش برای ورزشکاران صحبت از مسکن کردم تا ببینیم ورزشکاران و پیشکسوتان چگونه می‌توانند صاحب مسکن شوند.

وی افزود: امروز در ستاد بازی‌های آسیایی صحبت از موضوعات اعزام بود و وظیفه ما پشتیبانی است و وقتی شما وارد دهکده شوید، شما هستید و عملکردتان. شما در آن زمان در صحنه هستید و ما باید الان و البته از یک سال پیش کار کنیم‌‌. ما تکلیف خود را به بهترین نحو انجام می‌دهیم که وقتی در مسابقات روی سکو نشستیم و مسابقات شما می ببینیم؛ نگوییم ای کاش فلان کار را کرده بودیم.

وزیر ورزش گفت: امیدوارم کیفیت عملکرد شما به گونه‌ای باشد که خودتان و کادر فنی از آن لذت ببرید. امیدوارم در ادامه کسب سهمیه المپیک داشته باشید.

وی تاکید کرد: امیدوارم چشم کسانی که روی موج ورزشکاران سوار می‌شوند، کور شود. آنها تلاش کردند در ذهن ورزشکاران تردید ایجاد کنند و امیدوارم ورزشکاران با عملکرد خود آنها را ناامید کنند. در کشتی دیدیم که موقع رقابت کشتی‌گیران برخی از هموطنان در سالن سعی در بر هم زدن ذهن ورزشکار و مربی داشتند.

سجادی در پایان گفت: به فوتبالیست‌ها هم خیلی سخت گذشت و ما آنها را تنها نگذاشتیم و تیمی که 6 گل خورده بود، در بازی با ولز ورق بازی را عوض کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 936565

مهمترین اخبار ایران و جهان: