نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 12:53

تردد در محورهای کوهستانی مرکزی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با توجه به بارش سنگین برف، تردد در جاده‌های کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد جهانی افزود: بارش برف در استان مرکزی از شب گذشته آغاز و اکنون تمامی جاده‌های استان برفی و لغزنده است.

وی ادامه داد: اکنون تمامی جاده‌های استان مرکزی باز هستند اما تردد در جاده‌های کوهستانی استان از جمله گردنه نقره کمر شهرستان تفرش و جاده‌های شهرستان شازند تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از بعد ظهر امروز از شدت بارش‌ها در استان کاسته می‌شود و سامانه بارشی شنبه شب از استان خارج می‌شود.

جهانی از مردم خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کرده و در صورت تردد در جاده‌های استان ضمن همراه داشتن جیره غذایی خشک، وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

وی گفت: ۵۴ گروه متشکل از ۳۸۰ نفر راننده و راهدار در طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ۳۵ راهدارخانه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در جاده‌های این استان برعهده دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 930165

مهمترین اخبار ایران و جهان: