نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:44

ایلان ماسک: به محض گیر آوردن یک احمق، از ریاست توئیتر کنار می‌روم!

ایلان ماسک می‌گوید به محض اینکه فردی را به اندازه کافی احمق برای تصدی این شغل بیابد، از سمت مدیرعاملی توییتر کنار می‌رود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، ایلان ماسک می‌گوید به محض اینکه فردی را به اندازه کافی احمق برای تصدی این شغل بیابد، از سمت مدیرعاملی توییتر کنار می‌رود.

ایلان ماسک، در بحبوحه زمامداری نامنظم دو ماهه خود به عنوان مدیرعامل توییتر، گفت زمانی که فردی را برای تصدی این سمت بیابد، از سمت مدیر اجرایی کناره گیری خواهد کرد.

به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد، از مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس از آن، من فقط تیم‌های نرم افزار و سرور را مدیریت می‌کنم.

ماسک حتی با وجود اینکه ظاهراً تاج و تخت را رها خواهد کرد، همچنان به کنترل کامل توییتر، شبکه اجتماعی که در یک معامله 44 میلیارد دلاری به دست آورده است، ادامه خواهد داد. ماسک قبلا گفته بود که قصد دارد در نهایت یک مدیرعامل دائمی برای توییتر استخدام کند.

روز یکشنبه، ماسک یک نظرسنجی توییتری منتشر کرده بود که در آن می‌پرسید: «آیا باید از ریاست توییتر کنار بروم؟» و ادعا می‌کند که «از نتایج تبعیت می‌کند.» پس از پایان دوره رای گیری 12 ساعته، 57.5 درصد از آرا موافق کناره‌گیری ماسک به عنوان مدیرعامل بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 924421

مهمترین اخبار ایران و جهان: