نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 12:13

ثبت‌نام ۳۶۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ساعت ۲۴ امروز ۲۶ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، افزود: داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ امتحانیی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کدرشته‌ امتحانی دوم را هم در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی حوزه‌ها، کارت آزمون، دفترچه‌های سوالات و پاسخنامه‌ها امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ اسفند و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915365

مهمترین اخبار ایران و جهان: