نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 16:13

هدیه آزادی به ۹ محکوم زندان های گلستان در شب یلدا

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با کمک خیران گلستان ۹ محکوم جرایم غیرعمد و مالی، شب یلدا را کنار خانواده های خود سپری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی، بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش یلدای رهایی و با کمک خیران ۹ محکوم جرایم غیرعمد و مالی در گلستان، شب یلدا را کنار خانواده‌های خود سپری کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این محکومان که به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی مانند دیه، حوادث کارگاهی و نفقه در زندان بودند، پرداخت شد.

آسیابی ادامه داد: بدهی این مددجویان ۹۰۰ میلیون تومان بود که بخشی از آن را شاکیان بخشیدند و بخشی از بدهی هم قسطی از سوی این مددجویان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: بقیه بدهی این افراد هم که حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود با کمک خیران و مردم نیکوکار استان تامین شد و این محکومان روز گذشته (چهارشنبه) آزاد شدند تا شب یلدا را کنار خانواده‌های خود باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با کمک و همراهی مردم نیکوکار استان و خیران ۲۰۵ زندانی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: ۱۳۷ محکوم غیرعمد همچنان چشم به راه کمک خیران برای آزادی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926821

مهمترین اخبار ایران و جهان: