نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 15:48

دشمن بر علیه ما جنگ ترکیبی اداراکی و شناختی براه انداخته است

تربت حیدریه ـ معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن بر علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی براه انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رمضانپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه امروز دشمن بر علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی براه انداخته اظهار کرد: ریشه این جنگ به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بازمی‌گردد که بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق و به تبع آن خشم غرب و در رأس آن دولت آمریکا را فراهم آورد.

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: آنچه امروز در فضای کشور شاهدیم، به تعبیر مقام معظم رهبری، پستی بلندی‌ها و خس و خاشاکی هستند که در مسیر قله قرار دارند و ناشی از چند موضوع و از جمله وجود برخی خواص بی‌بصیرت است.

وی افزود: برای مقابله با این افراد نیازمند بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین هستیم که تحقق آنها نیز منوط به وجود و روی کار آمدن مدیران جهادی است تا اقدام به جهاد تبیین و روشنگری کنند.

رمضانپور تصریح کرد: در اهمیت تبیین این موضوع همین بس که به گواه تاریخ در ۲۰ شهریور سال ۳۲ ایران توسط متفقین اشغال شد، اما از فردای پیروزی انقلاب دشمن چه در دوران دفاع مقدس، چه در محاصره اقتصادی و چه در جنگ نرم نتوانست حتی زره‌ای به نظام اسلامی آسیب وارد کند و لذا اینک به جنگ همه جانبه سخت و نرم و تبیینی علیه ما روی آورده‌است.

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: دومین دلیل التهاب ایجاد شده توسط آمریکا در ایران، آن است که می‌بینند امروز جمهوری اسلامی پایش را فراتر از مرزهای سیاسی گذاشته و لذا قصد دارند جلوی پیشرفت سیاسی ما را نیز بگیرند.

وی از انسجام ایجاد شده بین حاکمیت و قوای سه‌گانه که به مدد تشکیل دولت سیزدهم در کشور شکل گرفته و زمینه‌ساز چالش در قوای حاکمه آمریکا شده، به عنوان دلیل سوم این جنگ تمام عیار علیه جمهوری اسلامی یاد کرد.

رمضانپور در بخش دیگری به سنت سیاسی ایران با عنوان چرخش نخبگان یاد کرد و گفت: هر دولتی بعد استقرار ترجیح می‌دهد با نخبگانی که خود تشخیص می‌دهد به مردم خدمت کند و لذا در این دولت نیز شاهد جابجایی در ارکان مدیریتی کشور و استان هستیم.

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی افزود: مهم آن است که مدیران با منش جهادی، به تبیین وظایف محول شده خود بپردازند و در پیوند با این مهم از قرآن یا فلسفه عاشورا به عنوان نمادهای جهاد تبیین بهره گیرند تا ضمن معرفی و تبیین خدمات نظامی اسلامی، نظام ظلم و سلطه را معرفی و افشاگری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906421

مهمترین اخبار ایران و جهان: