نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 17:53

مهمترین پروژه بندر بوشهر ۷۰ درصد پیشرفت دارد/ امسال ۱۰۰ کوچه خاکی آسفالت می‌شود

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: افزون بر ۲۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمران شهری برای بندر بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک روش رئیس شورای شهر بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال یک‌صد کوچه خاکی در منطقه یک و 35 کوچه در منطقه 2 شهر بوشهر آسفالت می‌شود. علاوه بر آسفالت کوچه‌های خاکی تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای آسفالت کوچه‌های شهر بوشهر امسال 30 میلیارد تومان مصوب شده است و اعتبار طرح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر، 50 درصد از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و 50 درصد هم از محل درآمد شهرداری بوشهر تأمین می‌شود که در این راستا 70 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پروژه یاد شده قبلاً متوقف بود اعلام کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 30 درصد بود که با تلاش شبانه‌روزی اکنون به بالای 70 درصد رسیده و ان‌شاءالله با جذب اعتبارات لازم زمینه تکمیل آن فراهم می‌شود.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: برای پروژه گذر تنگک به سر تل هم 70 میلیارد تومان مصوب شده است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نیک روش تصریح کرد: طرح پارک لیل نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته می‌شود و تکمیل توسعه پارک باغ بهزاد با 3 میلیارد تومان در اولویت قرار دارد که اکنون 95 درصد پیشرفت دارد.

وی گذر ادیان در بافت تاریخی بوشهر با ۶ میلیارد تومان به مساحت 10 هزار متر مربع از دیگر طرح‌ها دانست و تاکید کرد: کانال دفع آب‌های سطحی در گذر نیروگاه اتمی با 50 میلیارد تومان در دست اجرا است.

رئیس شورای شهر بوشهر عنوان داشت: افزون بر 260 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمران شهری تخصیص یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 911065

مهمترین اخبار ایران و جهان: