نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 18:01

همه بخش ها باید برای رفع شکاف های اقتصادی و اجتماعی تلاش کنند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: همه بخش ها باید برای رفع شکاف های اقتصادی و اجتماعی در جامعه تلاش کنند و عدالت در همه عرصه های تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در شورای اداری استان زنجان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه همه بخش ها باید برای رفع شکاف های اقتصادی و اجتماعی در جامعه تلاش کنند و عدالت در همه عرصه های تلاش شود، گفت: احساس بی عدالتی، فساد و تبعیض در بروز نارضایتی تاثیر مهمی دارد و باید برای رفع این مسائل اقدام جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: وجود برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه باعث ایجاد شکاف های اقتصادی و اجتماعی در جامعه شده، پاشنه آشیل است و برای رفع و حل آنها باید اقدام شود.

خاتمی به تاثیر احساس بی عدالتی، فساد و تبعیض در بروز نارضایتی، گفت: اینها مسائل مهمی است و از قوه قضاییه انتظار می رود که در عملکرد خود برای تحقق عدالت، رضایت را در جامعه تقویت کند.

وی با تاکید براینکه ملت بزرگ ایران همواره ژشیبیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر اقتدار و تمامیت ارضی ایران در صحنه بوده است، افزود: شرایط اقتصادی امروز کشور بدتر از دوران دفاع مقدس نیست ولی چیزی که مردم را آزار می دهد مشاهده بی عدالتی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید رونق اقتصادی در کشور داشته باشیم منتهی آلوده به فساد نباشد و امتیازات برای فعالان اقتصادی و حوزه تولید نباید از طریق رانت توزیع شود.

خاتمی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور به صورت مستمر برای رفع مشکلات و چالش ها تلاش می کند، افزود: مدیران اجرایی همچون خود رییس جمهور به تناسب مسوولیتشان در میدان باشند و امور را به صورت عملیاتی پیگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913021

مهمترین اخبار ایران و جهان: