نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:06

راه اندازی بیمارستان شهید سلیمانی در بهمئی/ تجهیز انجام شود

یاسوج_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید سلیمانی شهرستان بهمئی تا اواسط دی ماه راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی‌زاده ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان شهرستان بهمئی، افزود: تا بیست روز آینده راه اندازی بیمارستان شهید قاسم سلیمانی بهمئی انجام و در دهه فجر به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان بهمئی طی دو سال نیمه‌کاره رها شده بود، اظهار کرد: بیمارستان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

حاجی زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی از امروز با پزشکان متخصص برای این بیمارستان قرارداد منعقد کند.

حاجی‌زاده بیان کرد: فرماندار و مجموعه شهرستان بهمئی برای اسکان پزشکان پای کار باشند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دارد، خواستار تجهیز بیمارستان بهمئی شد و افزود: بیمارستان نرگسی گچساران و راه‌اندازی بیمارستان بهمئی مورد تاکید استاندار بود.

حاجی زاده گفت: مردم بهمئی در ایام بیماری کرونا به دلیل نبود بیمارستان با مشکلاتی مواجه شدند و برای درمان به بیمارستان‌های بهبهان، رامهرمز و اهواز مراجعه کردند و به این دلیل بهره‌برداری از این پروژه دارای اهمیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908865

مهمترین اخبار ایران و جهان: