نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 20:09

ثبت‌نام ۴ هزار لرستانی در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان، گفت: تا کنون چهار هزار و ۱۰۴ بیمار در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسدبیگی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از تعداد ۱۵ هزار و ۷۱ نفر متقاضی ثبت نام در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج در کشور تعداد چهار هزار و ۱۰۴ نفر مربوط به لرستان بوده است.

وی، گفت: این موضوع باعث صدرنشینی استان در این طرح شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه طرح حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج به خوبی در حال انجام است، ادامه داد: با راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر دستگاه‌های مربوطه و تشکیل جلسات متعدد، تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف خوشبختانه تا به حال روند اجرای این طرح به خوبی در حال انجام بوده د و در حال حاضر هم ۱۰۰ پرونده مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

اسدبیگی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت یک سازمان پویا با بهره وری بالا است، گفت: با تعداد نیروی کم و حجم کار بالایی که در این سازمان وجود دارد تلاش‌های بسیاری در طرح‌های مختلف در سطح کشور صورت گرفته که خوشبختانه این سازمان را به عنوان یک سازمان پویا با بهره وری بالا معرفی کرده است.

وی، یادآور شد: در حال حاضر از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری استان لرستان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۶۸ درصد از جمعیت استان از خدمات سازمان بیمه سلامت ایران بهره مند می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909265

مهمترین اخبار ایران و جهان: