نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 20:21

مردم و مسوولان بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه موقت بیرجندگفت: بیانات رهبر معظم انقلاب سرلوحه عمل مردم و مسوولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری  فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره دیدار نمایندگانی از اقشار مختل مردم با رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: این دیدار توفیقی برای مردم استان بود و بیانات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه عمل مردم و مسوولان قرار گیرد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص قرار گرفتن دنیا در مسیر تحول اشاره کرد و افزود: امروز دشمن تمام قد در میدان است و با نفاق مدرن به دنبال تضعیف انقلاب است، در این شرایط همه مردم و مسوولان باید گوش به فرمان رهبری باشند.

امام جمعه موقت بیرجند به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص توطئه دشمن برای امنیت و وحدت مردم اشاره کرد و گفت: امروز همه و به ویژه مسوو لان فرهنگی و معلمان و استادان برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه زن، زندگی، آزادی کلماتی از متن اسلام است که دشمنان آن را سر می‌دهند ادامه داد: دشمنان با این شعار به دنبال از بین بردن جایگاه زن، زندگی عفیفانه و آزادی تحت حاکمیت الهی هستند که باید برای خنثی شدن این توطئه، دستاورد‌های نظام و انقلاب را تبیین کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500365

مهمترین اخبار ایران و جهان: