نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:19

دستاوردهای نظام بیان شود

سمنان- نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه بیان دستاوردهای نظام و دولت ریا نیست، گفت: خدمات صورت گرفته ریز و درشت باید برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح پنجشنبه در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری سمنان به مناسبت آغاز هفته دولت به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات برای مردم سخن و امر امام راحل است، ابراز داشت: تشریح اقدامات مؤثر صورت گرفته توسط دولت ریا محسوب نمی‌شود.

وی افرادی که مدام بر طبل ناامیدی می‌کوبند را مریض و بیمار خواند و افزود: این گروه به ارشاد نیازمند هستند و رسانه‌ها باید آنها را آگاه کنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه تشریح کارها و اقدامات خوب مردم را خوشحال می‌کند، ابراز داشت: می‌طلبد تا رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و تمامی دست‌اندرکاران اطلاع رسانی استان سمنان در راستای امیدآفرینی خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.

شاهچراغی ضمن تاکید بر اینکه خدمات استاندار و سایر مسئولان در دولت سیزدهم باید در طی یکسال گذشته به صورت ریز و درشت برای مردم بیان شود، تصریح کرد: این مهم پشت مردم را به نظام دلگرم می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه انتصاب افراد شاخص و فرزندان شهدا توسط استاندار سمنان در پست‌های مدیریتی استان، امری بسیار ارزشمند و خوب است، افزود: این افراد سرمایه‌های نظام اند و یاوران خوب مسئولان دولت خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466021

مهمترین اخبار ایران و جهان: